addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Det Går Bra Nu?

Publicerad 2012-11-29 14:07:46 i Allmänt

Jag har precis kommit hem från en långpromenad. Det är härligt att promenera och sedan komma hem och dricka te. Nu ska jag förmodligen se på en film och sen ska jag ha ett litet träningspass på rummet.
 
Hittills har jag fått i mig:
 
Frukost: 1/2 portion havregrynsgröt med blåbär & hallon
Lunch: "Proteinshake" + valnötter & torkad frukt
 
Ikväll ska jag äta sallad med bland annat mycket spenat och granatäpple.

Det var ett tag sen

Publicerad 2012-11-28 19:50:00 i Allmänt

Här har jag inte skrivit på ett tag. Minns inte hur man bloggar..?!
 
Den senaste månaden har jag mått som sämst. Allt blev så fel när jag försökte kombinera min diet så att jag skulle få i mig tillräckligt med näring och lite kalorier och jag kunde inte nöja mig med grönsaker utan jag tappade kontrollen och visste inte hur jag brukade äta innan, eller hur jag "borde" äta. Det blev så jävla fel och det är därför jag inte har mått så bra. Nu tar jag tag i det här. Kör på järntabletter och viktminskningspreparat från hälsokostbutiken (dem suger, jag vet!) och promenerar. Jag får inte se ut som jag gör.
 
Föresten på tal om inget, vart går gränsen när man försöker uppmuntra någon som vill gå ner i vikt? Jag ger lite råd till min kompis som verkligen inte kan något om kalorier, motion, nyttig mat o.s.v.. Ibland känner jag att mina råd inte är till för någon som bara vill gå ner lite i vikt och som inte har äs. Jag vet inte vad som är lämpligt att berätta. Idag t.ex. räknade jag ut hennes kaloriintag. Ni fattar?
 
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela