addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

ÄPPLEN ÄR MENINGEN MED LIVET!

Publicerad 2012-12-05 20:31:00 i Allmänt

Det gick bra igår. Allt fungerade som jag ville med maten. Jag åt äpple till lunch. Det väckte många minnen från kyliga vinterdagar i skolan då jag under lunchrasten satt utomhus på en parkbänk och åt mitt äpple. Där satt jag helt ensam. Det var otroligt kallt men jag ville absolut inte gå in och värma mig i skolan för jag ville slippa alla blickar på mig som jag oftast får för att jag inte vill vara social och för att jag är lite udda. Sen också för alla frågor om vart man hade ätit, var, hur, varför o.s.v.
 
Jag har listat ut att min "standard frukost" är 1 portion med havregrynsgröt med hallon och blåbär (1 dl). Det fungerar för mig. Sen om jag måste göra middag så är grönsallad helt klart ett alternativ att föredra. Hahah juste..äpple fungerar bra som lunch för det blir inte för mycket kalorier. Det är också bra att min kompis är van. Hon frågar inte och hon tycker inte det är något som hon behöver lägga sig i. Dom flesta brukar skrika på mig så att alla hör.
 
Bara så att ni vet: Kan inte svara på sms, mobilen är sönder! Nu är det dock inte så många av er som har mitt nummer men det är väl lika bra att jag säger det ändå. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela