addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Låt Mig Få Gå I Ide

Publicerad 2012-12-22 12:09:34 i Allmänt

Det här var nog den hemskaste natten på riktigt länge. Det började redan på kvällen. Kunde inte sluta gråta, hyperventilerade och skrek in i kudden. Fan va jag ville dö. Det går inte att räkna antalet gånger som jag bad till gud att få dö. Jag tror inte ens på gud. Det varade ganska länge. Nu är jag så jävla trött. Trots det ska jag nog ut och promenera mig tröttare.   
 
 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-01-05 16:45:40

Va hände? Är du okej? <3

Svar: Ja, det är jag! <3
addictedtocaffeine.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela