addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

FÖR ATT JAG ÄR FET!

Publicerad 2013-01-21 12:38:42 i Allmänt

Nu har jag blivit så fet så att mamma inte längre står ut med att se mig. Varje vecka, minst 1 gång, har mamma tjatat på mig om att jag ska börja träna. För jag är så fet. Jag är helt enkelt för lat och promenader är den enda träningsformen som finns i mitt hjärta. Det räcker tydligen inte..
 
Har laxerat varje dag sen torsdags. Torsdag/fredag var det med dulcolax men eftersom jag inte brukar laxera (med dulco) så räckte det med EN för att jag skulle få så hemska magsmärtor att jag inte ens tyckte det var värt det. Att jag sedan spydde samtidigt som jag sket var ju inte heller så kul. Dock så tog mitt laxeringsmedel slut igår och med min våg kan man inte ens se exakt hur mycket jag har gått ner men 1 kg på ett ungefär, tyvärr lite mindre.
 
Jaja, jag måste nog inse att det faktiskt inte räcker med promenader för mig om jag vill ha en tight kropp. Däremot så vet jag att min kropp är "lättpåverkad" av styrketräning. 20 situps och jag har träningsvärk hela veckan och finare mage. Bara för att jag ALDRIG tränar! Men nu har jag tid och jag ska bli smal och hälsosam (smal = så som jag en gång i tiden var men då visste jag inte om det. Hälsosam = Mer grönsaker och protein och mindre kolhydrater.)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-23 00:20:20

Alltså du förlorar ju för i helvete bara vattenvikt när du tar laxeringmedel, hjärtat! Tro mig, träna och ät mindre/inget istället, det förlorar du fett på

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela