addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Inlägg, typ bara om spya...

Publicerad 2012-12-10 20:05:00 i Allmänt

Just nu ligger jag hemma och är magsjuk. Jag borde ha åkt hem från skolan när jag kände mig spyfärdig men det gjorde jag inte. Däremot så kramade jag min kompis som ska åka utomlands. Låt mig inte ha smittat henne!!
Min middag kom iaf upp. Inte för att jag kunde äta mer än tre tuggor men nu har jag den inte i magen längre.
 
Jag älskar att vara magsjuk. Jag blir inte äcklad av spya, vilket ni kanske kan förstå..? Egentligen var det jag som hade fingrarna i halsen men det var bara för att jag var på väg att spy men aldrig riktigt gjorde det.
 
Nu är jag iaf inte sugen på mat.

Kommentarer

Postat av: Nomyy

Publicerad 2012-12-10 23:56:33

Du kan få komma hit och smitta mig lite, hehehe..
Nä, men krya på dig! <3

Svar: Jag ställer alltid upp! :D Hahah åh men tack <3
addictedtocaffeine.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela