addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE

Publicerad 2013-01-19 17:09:11 i Allmänt

Nu ska ni få höra något ni lär börja skratta åt. Min dumhet.
 
Jag var ute på långpromenad, det var så jäkla kallt och jag hade på mig STRUMPBYXOR?!?!?...Efter halva promenaden slutar mina hörlurar fungera. Dem hade frysit till is! Jag fick lite panik för det bevisar ju bara hur kallt det faktiskt är. Sen får jag svårigheter att andas. Det kändes som att min näsa också hade frusit till is för jag kunde knappt andas. Fick "snyta" mig i halsduken för att min näsa var helt täppt. Till slut kunde jag nästan inte ens gå. Och även en hårslinga var lite stel.
 
När jag kom hem så hade jag en kroppstemperatur på 34,9. Har ont i hela kroppen fortfarande och ibland blir det helt kallt i hela kroppen. Försöker värma upp den med filtar och varm kaffe men den känns fortfarande inte varm. Jag räknar med att få feber. Det var dumt av mig att gå ut med så lite kläder. 

Kommentarer

Postat av: onyx

Publicerad 2013-01-24 14:02:03

Åh fyfan! Det låter hemskt. Jag avskyr kyla :c

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela