addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

JAG KANSKE HAR TUR!

Publicerad 2013-01-07 18:05:00 i Allmänt

Eftersom att jag bloggar och läser era bloggar från en skoldator så blir det lite svårt för mig att kommentera era bloggar. Jag vill kunna kommentera men då kan jag inte skriva min bloggadress då datorn "kommer ihåg" bloggadressen (vill inte riskera att någon ser denna bloggadress). Det är därför jag svarar på era kommentarer på min blogg istället.  Hur dum kan man vara, strunta i ovanstående text!) <3
 
Jag fick veta idag att jag kanske bara måste gå till skolan tre dagar istället för fem. Det är likadant för alla i klassen. Det känns bra men jag oroar mig lite över maten. Det fungerar så bra när jag är i skolan. Det tar lång tid att åka till och från skolan, hinner inte proppa i mig en massa mat utan brukar äta äpple & banan. Om jag ska vara hemma så kan det hända att jag börjar hetsäta om jag har riktigt tråkigt.
 
Jag blev dock överlycklig när läraren sa att det KANSKE skulle bli så få skoldagar. Jag grät ju hela kvällen igår. Jag ville inte gå till skolan. Hade en sån jävla ångest. Har man social fobi så kan skolan vara ett helvete. Jag har ingen att umgås med (vill egentligen inte göra det heller, är riktigt folkskygg). Jag har mer ångest över skolan (särskilt idrotten!) än vad jag har över maten.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela