addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Every day may not be good, but there´s something good in every day!

Publicerad 2013-01-15 21:01:05 i Allmänt

 
 
Det har varit en ångestfylld skoldag, som vanligt. Jag hatar när min kompis är sjuk (alltid sjuk!). Idag var hon det och jag följde med alla till "standard" matstället. Usch vad jag hatar det stället. Jag åt iaf ingenting. Men självklart ska alla fråga mig om inte jag ska äta. Alla undrande ögon på mig. Dem är inte särskilt förstående heller så jag förväntar mig inget annat än att dem har snackat illa om mig när jag hade gått. De "gänget" är såna som kan ställa till med en "scen", börja skrika att jag måste äta, säga till andra från klassen att dem ska tjata på mig också eller t.o.m. gå till läraren och berätta. Jag hade tur att inget av det hände.
 
Imorn blir en lika jobbig (jobbigare t.o.m.) dag som idag, kommer behöva äta lunch i skolan eftersom vi slutar väldigt sent. Min kompis kommer inte dyka upp och jag måste klura ut nån bra plan. Vi ska nämligen iväg direkt efter lunch så när alla äter tillsammans så borde jag egentligen inte sticka iväg för då hittar jag inte fram dit vi ska sen.   
 
Jag har föresten köpt Neurol från Apoteket. Sen så hittade jag nånting som kallas för "Cool down" från hälsokost. Jag är otroligt lättpåverkad av läkemedel så det ska nog fungera.
 

Kommentarer

Postat av: Onyx

Publicerad 2013-01-18 20:11:35

Hej! Ville bara säga att du har en fin blogg! <3

Svar: Tack! <3
addictedtocaffeine.webblogg.se

Postat av: Cassie

Publicerad 2013-01-18 23:09:49

Åh! Jag vet hur det känns, jag brukar för det mesta undvika att gå till matsalen... men ibland är det liksom oundvikligt. :( Lycka till i morgon!

(ps, hoppas du inte tar illa upp för att jag lagt till din blogg i min länklista! Tycker det är enklare att ha alla bloggar jag läser samlade på ett ställe och pallar inte bloglovin!) :)

Svar: Tack^^ Det gick bra, gick inte med dem andra men hann med ändå! :) Jag tar absolut inte illa upp! <3
addictedtocaffeine.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela