addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

MIDDAG

Publicerad 2012-12-19 18:32:23 i Allmänt

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag planerade inte in dagens matintag så jag har lite smått panik. Har alldeles för mycket gottis här hemma, flapjack (chokladsmak :), äpple, banan, yoghurt osv.. Har småätit hela dan och nyss gjorde jag middag som jag sen la i en matlåda, vet inte vad det skulle vara bra för. Varför lagade jag mat?!?!
Borde göra proteinshake och äta dricka det till middag.
 
Det här är måste vara bland det finaste jag sett, liten/smal kropp, långt hår och fin klädstill. Jag skulle dock vilja ha smalare ben. 
 
 
5-10.9_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela