addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Hetsmonster

Publicerad 2012-12-03 21:46:10 i Allmänt

Alltså nu måste jag skärpa mig. Jag bara äter, äter och äter. Aldrig tar det stopp. Inte konstigt att jag ser ut som jag gör. Mitt äckliga fett syns på 1000 mils avstånd. Förut kunde jag klara mig utan mat. Det kändes bra att inte äta. Nu känns det fortfarande bra när jag inte äter. Då känner jag mig stolt. Men mat är det enda jag tänker på. Äta är det ända jag gör.  
 
Sökte på "fet tjej" och en bild på mig dök upp. Nästan iaf..

Kommentarer

Postat av: drinkup

Publicerad 2012-12-09 20:35:28

absolut inte du! du är så fiiiin, alldeles perfekt är du

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela