addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

JAG KANSKE ÄR HYPOKONDRIKER?

Publicerad 2013-02-15 14:32:34 i Allmänt

Heheh jag blev så rädd där ett tag. Jag trodde att jag hade järnbrist och brist på B-vitaminer (särskilt B12). Jag var helt hundra på det för jag kände en massa fysiska symptom (fysiska symtom ljuger inte?). Jag kollade mina värden och dem var jättebra?!?!? Vad i helvete liksom... Jag kanske är hypokondriker? Alla är nog det ibland men det där var konstigt.
 
Nu har iaf BUP slutat tro att mitt mående har nånting med mat att göra. Det är helt ute ur bilden och alla är glada och nöjda att mina värden är bra. Alla förutom jag. Jag trodde liksom att jag skulle må mycket bättre om jag hade bra värden. Lösningen på mina problem. Men den enda skillnaden jag känner är att jag inte är lika trött.
 
Sen, det där med maten..hm, vad ska man säga? Jag har gått upp i vikt och det gör mig galen och ledsen. Men jag ska hitta den där jäkla balansen, nyttig mat och lagom mycket mat samt träning osv. Så att jag ska lösa detta på nåt sätt.
 
Ingen panik...ingen panik....!
 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-05 21:35:31

Vad är det för fysiska symptom du har/hade? En trasig själ kan ju ge fysiska symptom (värk, yrsel, magont, menstruationsrubbningar, illamående osv. osv.)

Postat av: jen

Publicerad 2013-04-26 10:27:00

det blir bättre!

Postat av: Shopaholic

Publicerad 2013-05-17 00:51:19

Jag brukar också tro att jag ska må mycket bättre om proverna visar att allt är bra, men ibland är det inte så enkelt tyvärr

Postat av: jag

Publicerad 2014-03-11 23:19:09

när man väl börjar tänka för mycket så får man lätt för sig att man har alla möjliga symptom haha... alla är nog lite hypokondriker, som du säger!

Postat av: R & S

Publicerad 2016-12-30 02:20:40

sv: Hej!! Ja, vi minns din blogg :D kul att få höra av dig efter alla dessa år!

Ja, de flesta verkar ha stängt ner sina bloggar... Lite tråkigt, det är inte alls många bloggare längre :( dock några nya så det finns några bloggar att läsa iallafall!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela