addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

"Ska jag ta dina mått?"

Publicerad 2012-12-14 23:05:49 i Allmänt

Idag var jag ledig så jag var och handlade lite, bland annat julklappar och lite småsaker till mig själv. Det var så kallt så jag sprang in till närmaste affär, Triumph (dom säljer underkläder). Kvinnan i affären: "Ska jag ta dina mått?" Jag blev fan rädd, sa att det inte behövdes och sprang ut från affären. Hahah det är det sista jag vill veta.
 
Jaja, vad mer? Jag var ute på en kvällspromenad, kom hem nyss. Nu ska jag slagga.
 
Ps. Har du inte ätit på hela dan så bör du inte gå in i en affär och lukta på en massa parfymer och hudkrämer som doftar mycket. Du kommer må skit efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela