addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Jag Vill Också Se Bra Ut!

Publicerad 2012-12-08 19:45:18 i Allmänt

Idag har jag bara ägnat mig åt nödvändiga saker. Jag har gjort läxor som inte har deadline än men som ändå nu är färdiga. Jag har promenerat. Det var skönt. Jag har städat för att mamma hade blivit sur om jag inte hade gjort det. Det känns verkligen som att man bränner mycket kalorier av att städa. Någon som har koll på detta?
Men sen så har jag även ätit som en jävla häst. Jag kan inte förstår hur det ens är möjligt att först kolla på Victoria Secret Fashion Show och sen trycka i sig en massa mat. Känner mig som en uppstoppad korv!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-12-11 18:46:09

Usch ja...det är typiskt mig att överäta och sen kolla på thinspo. vaddå dubbelmoral...
Jag skulle tippa på att man bränner 200 kcal/timme kanske. Men det beror ju på vad man städar. Damsugning och att moppa golvet förhand kan inte vara så dåligt. ;D
kram <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela