addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Nu går det inte bra..

Publicerad 2013-01-08 20:46:30 i Allmänt

Jag har haft en hemsk dag. Hade helt glömt bort hur mycket ångest jag får i skolan. Även fast jag bara hade en lektion så känner mig fortfarande helt tårögd och jag har fortfarande den där klumpen i magen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ingen förstår. BUP hjälper mig inte heller med mina problem.  Deras lösningar suger. "Du får kämpa på, inte mycket skola kvar nu." Fan, jag går under snart.. På riktigt, JAG KLARAR INTE AV MER SKOLA!!!
 
Frukost: Havregrynsgröt med krossade linfrön, en fetto macka..
Middag: Bulgur med tofu
Sen åt jag ännu en fetto macka (med andra ord, bröd med smält veganost) och proteinshake.
Jag tänkte ta lite flingor också, utan att tänka på konsekvenserna men sen kom tanken, att jag om några veckor ska ha simprov med klassen. HJÄLP MIG NÅGON, vad göra?? (ingen slipper!)
 
Bilden förmedlar en känsla jag känner till alldeles för bra.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2013-01-08 21:52:33

Ni har inte möjlighet att fråga om ni får gå dit själva och genomföra det? Nu bor du säkert i en större stad än jag gjorde, men när jag gick på gymnasiet fick vi (eller kanske bara jag haha) gå iväg själva eller med en kompis om man behövde vara två och göra det själv, medan någon som arbetade där höll ett öga på oss och skrev intyg. Kan ju vara ett alternativ om det går. Men du klarar det oavsett är jag säker på, det är snabbt över <3

Svar: Det var så jag gjorde förra gången, men det var p.g.a. att min lärare inte hade möjlighet att vara med. Nu har hon sett till så att man får två tillfällen att göra simtestet och det kommer vara helklass båda dem båda. Det känns som att hon vill vara med denna gång. Men jag hade inte tänkt på det innan (det du skrev) och jag kommer absolut att fråga henne om det går bra. Tack för att du svara! <3
addictedtocaffeine.webblogg.se

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-01-10 10:33:53

SV: Jag hoppas det blir så för dig, för det är verkligen en bra ide om man mår dåligt. Det blir så stressigt att gå i skolan och samtidigt fokusera på sig själv och att överleva liksom. Lycka till fina du! <3

Postat av: Randig

Publicerad 2013-01-10 23:15:28

Simprov...jag kan inte säga annat än att jag verkligen lider med dig!
Det var det värsta jag visste när jag gick i skolan.

Det här med skola är
förresten så svårt!
Jag hoppade av gymnasiet
redan efter ett halvår.

Svar: Ja riktigt jobbigt är det!
addictedtocaffeine.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela