addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

ALDRIG MER

Publicerad 2012-04-23 21:13:05 i Allmänt

Det värsta som kan hända. Jag förstår inte varför men jag åt annat än 100% vegetabiliskt, vanlig mjölk och mat med spår av ägg. Hur fan hände det? Jag äter inte sånt, usch. Jag tror att jag blev alldeles för lat för att ljuga och gömma mat och bestämnde mig för att äta "lite" istället. Men hur kunde jag tillåta mig äta nåt så äckligt som mat som inte är vegansk?!

Imorn har jag en rätt så kort dag så jag ska inte proppa i mig en massa onödiga kalorier bara för att jag är hemma och kanske t.o.m. ensam hemma..
Jag ska ha kontroll över mig själv!


Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2012-04-24 12:17:04

Misstag är mänskliga men du klarar det!:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela