addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

BLOGLOVIN & DAGENS MEST IRRITERANDE

Publicerad 2012-04-09 22:18:44 i Allmänt

Jag har skaffat ett konto på bloglovin och följer över 50 bloggar, helt sjukt att jag faktiskt går in på över 50 ana bloggar flera gånger om dan. Hädanefter missar jag i allafall inga inlägg.

Jag blir ledsen av att läsa om att så många blivit avslöjade på sin blogg, hur många idioter det finns som skvallrar till syskon, föräldrar osv. Man ska själv få bestämma hur man vill leva sitt liv och vill man blogga om det så ska man få göra det utan att vara rädd för att bli avslöjad.
Har själv drygt 10 läsare per dag så detta är inget jag oroar mig för än men det är synd att människor är såna idioter ibland!


Till sommaren ska jag ha smala ben så att jag kan gå runt i söta långstrumpor och fina klänningar.

Kommentarer

Postat av: kate

Publicerad 2012-04-10 00:10:08

det är nära t banan och det ligger vid fridhemsplan jaaa :D skyna dit, dom har allt!!!

Postat av: kate

Publicerad 2012-04-10 00:15:48

vilka är dina favvo ana bloggar som du läser?

Postat av: s

Publicerad 2012-04-10 10:22:28

vilka är det som avslöjar folk egentligen :/ det har varit så superlänge, jag blev avslöjad i juni 2010 från min förra blogg :/ och ändå vågar man blogga nu igen :P det blev ett rent helvete för mig förra gången lixom :P

Postat av: e

Publicerad 2012-04-11 12:49:41

sv: ojdå, det vet jag inte! testade att kommentera min blogg själv, och det verkar inte vara något problem? tråkigt ju..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela