addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

BÖRJA TRÄNA, INGA BORTFÖRKLARINGAR!

Publicerad 2012-04-12 13:27:36 i Allmänt

Snart ska jag åka iväg och träna. Jag ska träna själv idag och med mamma imorn, hoppas även jag ska till gymmet på Lördag eller Söndag.

Att träna styrketräning och att jogga är verkligen nödvändigt och jag måste börja träna igen, tränar för att må bra, känna mig bra och för att få en vältränad/smal kropp. Det räcker inte med promenader utan för att se skillnad måste man dra till gymmet även fast det blir krångligt med resvägar och skolan osv..

Jag har ofta bortförklaringar till att slippa träna (som jag intalar mig själv!) t.ex., orkar inte åka 1 timme för att träna, är svag då jag inte har ätit (tänker så för mig själv!)..nu är det dags att hitta på en massa bortförklaringar bara för att kunna träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela