addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Dag 10. Vad är det svåraste som du har fått ge upp under din viktminskning?

Publicerad 2012-04-14 23:16:33 i Allmänt

Jag vet inte om man kan kalla det viktminskning, har inte gått ner i vikt. Men jag ska inte vara dryg, ska svara på frågan heheh..

Det måste väl vara maten antar jag. Inget särskilt men att inte kunna äta när som helst, vad som helst måste nog vara det svåraste.

Det är även lite tråkigt när man måste undvika sociala tillställningar där mat serveras, eller man måste inte skippa det men jag undviker det för att slippa äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela