addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Dag 5. Varför vill du verkligen gå ner i vikt? Gör du det för din egen skull?

Publicerad 2012-04-05 19:49:23 i Allmänt

Jag gör det för min egen skull men även för alla andra.

När jag inte brydde mig om någon och när ingen annan riktigt egentligen brydde sig om mig så tänkte jag att jag kan ägna tid åt att "ta hand om" mig själv, d.v.s, jag ville minska i vikt då jag var/är fortfarande fet. Jag försöker låta mig vara nöjd över mig själv och även fast ingen bryr sig om mig så kan jag i allafall få vara smal och fin. Kanske kan man t.o.m få nån som bryr sig om en på köpet hehe.

Lite kort sammanfattat: Jag är fet och vill bli smal och fin för min egen skull. Jag gör det för andras skull också, så dom inte behöver lida av min fethet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela