addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Dag 6. Hets äter du? Om ja, varför tror du att du gör det?

Publicerad 2012-04-06 21:59:30 i Allmänt

Det beror på. Hetsäta för mig kan betyda nåt helt annat än vad det gör för någon annan. När jag överäter, äter nåt som egentligen är onödigt, då kan jag säga att jag hetsäter. Så ja, jag hetsäter.

För vissa betyder hetsäta att äta ett helt glasspaket, en påse chips, 5 mackor, kakor osv under kort tid. Det brukar jag inte göra.

Jag gör det för att jag har tråkigt och inte har någon självdisciplin. Men det måste också bero på att det blivit en vana som är svår att bryta.






Inte riktigt så...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela