addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Dag 8. Din/Dina träningsrutiner.

Publicerad 2012-04-08 13:39:57 i Allmänt

Jag är inte så mycket för att träna, smusslar hellre med maten.

Jag älskar att promenera
och den enda träning jag får är genom promenader. Jag kanske först går en lite längre promenad, sen går jag ofta till affären (bara för att köpa cola zero <3 ), sen går jag ibland lite senare ut med hunden och på kvällen en lite längre promenad (kan bli en till promenad därimellan). Det är det enda jag gör om dagarna.

Jag kan faktiskt gå till gymmet ibland också. Jag gick dit mer än 3 ggr per vecka förut, jag måste verkligen ta tag i det och bli besatt av styrketräning som jag brukade vara.

Hur mycket/och hur tränar ni?

Kommentarer

Postat av: robin

Publicerad 2012-04-11 23:45:25

Jag är inte besatt av träning just nu, men har perioder där jag verkligen sjuker in i det helt. MEN jag skulle ändå aldrig klara mig utan träning. blir verkligen otroligt deprimerad och orkeslös utan träning, och tränar faktiskt mest för att må bra och inte själva smalgrejjen.. även om det är ett sjukt stort plus. Tränar allt från 3 ggr / veckan till 7-10 ggr/veckan. Både på gym, hemma och ute.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela