addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Dag 9. Har någon kommenterat din vikt negativt?

Publicerad 2012-04-13 18:14:46 i Allmänt

Jag är inte alls säker på vad som menas med "kommenterat vikten negativt".

Mina vänner har aldrig riktigt kommenterat min vikt, men jag har ändå fått klart för mig att i en "normal" människas perspektiv så är jag inte tjock, tyvärr stämmer det inte i mina ögon.

Jag har blivit kallad fet men det ska tydligen ha varit sarkastiskt men jag är tveksam..

Jag har fått kommentarer av vissa som säger att jag måste upp i vikt, att jag är för smal men ännu en gång, i mina ögon är jag inte smal och jag bryr mig inte om vad deras ögon ser, bara jag själv är nöjd.



Det är faktiskt inte såhär jag ser mig själv. Jag vet egentligen att jag inte är tjock men jag har en drömvikt som är mycket under 40 kg och i jämförelse så blir jag rätt så fet och stor.
Allt beror på hur man ser på saker och ting..

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2012-04-14 10:06:52

Det finns olika perspektiv på allt, men du ser väll inte dig själv som större än du är? Du vill bara bli mindre än du är? eller fattar jag konstigt?:P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela