addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

En Röst I Mitt Huvud Säger Att Jag Är Duktig Om Jag Fortsätter

Publicerad 2012-04-29 16:12:49 i Allmänt

Nu har jag varit duktig och krattat och förbrännt ungefär 300 kcal, mer eller mindre. Känner mig rätt så stolt och belönar mig med ett glas pepsi max. Det var jobbigt och tråkigt men allt som snurrade i mitt huvud var att jag förbränner kalorier och att jag därför inte har ett annat val än att fortsätta.

Jag ska fortsätta träna och bli smalare, hoppas på en lika fin mage som hon har. <3

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2012-04-30 10:45:45

HE, jag hoppas bara på att få en mage som inte hänger över byxorna:P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela