addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Hälsoundersökning

Publicerad 2012-04-20 18:13:01 i Allmänt

Jag ville inte ha quorn, vilket ledde till ett samtal om näringsbrist. Nu säger mamma att hon vill att vi går på en hälsoundersökning nån gång. Tror ändå inte att det blir av men ändå.

Vad gör man på en sådan? Man tar blodprover och sånt eller vadå? Hur får man diagnos på ätstörning?
Detta kommer inte avslöja mig hoppas jag..? Har inte koll på sånt så jag vet knappt vad det är!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2012-04-21 12:48:07

Jag har ingen aning men skulle tro att de kan bli misstänksamma om du har en allvarlig brist på något näringsämne.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela