addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

JAG ÖNSKAR ER EN TREVLIG KVÄLL

Publicerad 2012-04-30 16:47:32 i Allmänt

Jag känner mig lite patetisk. Alla har planer idag, alla ska iväg och göra något trevligt, majbrasa, supa, tjejkväll, filmkväll och sånt roligt. Inte jag. Jag har ingen att umgås med, jag känner mig ensam. Det roliga är väl ändå att jag just idag inte ens är "välkommen" i mitt eget hem.

Någon som inte har planer ikväll och vill träffas? ..förmodligen inte men ni ska veta att om någon av er nån gång befinner sig i Stockholm så vill jag mer än gärna träffas. Ni kan alltid maila mig på:
[email protected] (notera: hotmail.se, inte hotmail.com!)

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2012-04-30 19:21:58

sv: haha ja en mys kväll! hoppas du får en bra kväll också :)

det är ca 96 kcal per påse

kram<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela