addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

JAG SKA INGENSTANS, INTE ENS TILL KÖKET

Publicerad 2012-04-06 12:51:35 i Allmänt

Jag har en känsla av att "bloggvärlden" kommer vara rätt så tom och tråkig idag och under hela helgen. Dom flesta ska väl träffa och umgås med släkten antar jag. Själv har man inga såna planer (vad jag vet om?). Ska ha en dag som alla andra dagar.

Jag ska gå ut på promenad, gå bort till affären (som säkert inte ens är öppen idag, det gör inget, en promenad är alltid bra!), kolla på Supersize VS Superskinny och vara lite latare idag än vanligt. Jag tillåter det.



Har hittills ätit ett äpple..vågar inte röra mig för då kanske man råkar gå in i köket och går jag in i köket...inget lyckligt slut...fanjävlafuckighelvete!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2012-04-06 20:34:45

Kök borde vara förbjudna, eller i alla fall ha "eating kills" skyltar eller nått! :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela