addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Tänkte inte skriva detta eftersom jag var beredd på att misslyckas, men nu skrev jag det och tänker inte misslyckas!

Publicerad 2012-04-15 12:51:38 i Allmänt

Det hände en lite udda sak under natten, jag vaknade vid 2-3 och fick för mig att börja på ABC dieten. Bara sådär. Jag kände att jag behöver göra detta för att:

1. Jag tänker bli smal.

2. Jag vill börja om. Jag vill inte vara beroende av mat och vill inte känna hunger bara för att jag är van att äta som en häst.

3. Jag känner mig misslyckad och vill ge mig själv en chans att fixa det. Jag kan ta chansen eller sumpa det. Jag skulle inte känna mig misslyckad om jag var fin, smal och hade en vana att inte äta. Då är man dessutom inte ens hungrig efter ett tag. 

Det börjar på måndag men jag kör på 500 kcal idag och börjar imorn enligt planering.

Förstår ni hur dumt det här är. Jag går i skolan, har ganska långa dagar, nationella proven börjar och min mamma börjar bli misstänksam (det vore lägligt att börja äta mer istället så hon släpper det hela. Men jag vill det här, jag vaknade mitt i natten och började planera.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2012-04-15 19:58:09

sv; Jadå! :) funderar fortfarande om jag ska göra en skyddad, hehe :)<3

Postat av: A

Publicerad 2012-04-15 20:03:26

sv; Åh, har också problem att äta inför människor, fast jag kan som ändå göra det, fast hatar det. Gör det varje dag i skolan, mest för att inte bli för "off" för sånt eller vad man ska säga...



Hoppas du hittar nån lösning!<3



tack så mycket! hoppas att jag klarar 54 i veckan :)

kram<3

Postat av: hallonros

Publicerad 2012-04-17 22:07:17

Förstår ditt dilemma, går inte på abc dieten men

har också nationella och sånt skit och märker ibland att energin inte räcker till :/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela