addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

KAFFET SOM INHÖLL FETT

Publicerad 2012-04-09 13:48:55 i Allmänt

Jag är lite rädd och förvirrad. Jag har ingen som helst planering inför dagen och vet inte vad jag ska äta, när jag ska äta och vad jag ska sysselsätta mig med därimellan.

Det enda jag vet är att kaffet jag drack imorse innehöll fett!
Eller rättare sagt koppen var diskad men ändå fettig (?) och när jag hällde i kaffe så såg jag hur det badade fett där.
Inte meningen att skriva inlägg om mitt morgonkaffe men jag undrar lite när det blev så illa att jag oroar mig för sånt..

Kommentarer

Postat av: R

Publicerad 2012-04-09 15:10:54

självklart säger jag till om jag byter adress eller så:)<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-09 18:54:50

Sv: jag föredrar pepsi max framför cola zero :P röker gör jag inte... har astma och är allergisk mot cigarettrök så jag skulle väl dö på kuppen :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela