addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Mina mål för April

Publicerad 2012-04-02 21:09:06 i Allmänt


- Dricka mycket vatten.
- Inte äta vanliga måltider. (alltså inget man själv lagar, mer frukt, yoghurt, grönsaker osv istället..)
- Inte äta efter 20:00
- Inte äta vitt bröd.


Eftersom att jag är hemligt vegan så finns det ingen risk till att jag skulle äta ost, smör, kött, godis och sånt skit. Jag äter enformigt, äter som sagt inte onyttigheter då det mesta innehåller något animaliskt.

På grund av att jag inte äter glass, chips och sånt så äter jag mycket vitt bröd. Ifall jag hetsäter så gör jag det med bröd. Därför måste jag sluta äta bröd....åh, måste måste måste!!!!

-

Tur som jag har så har jag en coca cola vanilla zero i kylen samt ett oöppnat ciggpaket, jag har även en kort dag imorn. Så imorn lever jag på cigg, energidryck, cola zero, mandarin, äpple och banan!

Kommentarer

Postat av: cuddy

Publicerad 2012-04-03 15:37:40

BENEN!

give meeeeee.



SV: Haha, bufféer är förjävliga.<3

Postat av: A

Publicerad 2012-04-09 11:51:28

Åh, hetsäter också bröd! :s försöker också sluta äta bröd, men det går inte alltid så bra... :s

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela