addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

PUNKT OCH PRICKA

Publicerad 2012-04-14 13:41:15 i Allmänt

Jag hade planerat in min dag i punkt och pricka men glömde bort en liten detalj, jag bor inte ensam.

Jag vet när jag ska äta och vad jag ska äta och förhoppningsvis klarar jag av att äta men jag kan inte följa min planering om någon är i köket för då skäms jag över att göra mat (havregrynsgröt). Jag kan heller inte följa planeringen om jag inte hittar min tesked. Jag hatar när min skål, sked eller kopp är borta, mest sur blir jag när någon använt min kopp. Dessa "småproblem" är stora problem för mig och förstör hela min dag!

Nu ska jag ut med hunden och tänka om lite, hitta på vad jag ska säga för att mamma ska tillåta mig äta gröt till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela