addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

SAMTAL

Publicerad 2012-04-03 19:57:26 i Allmänt

Jag tror mamma vet.

Tidigare idag kommenterade mamma om min vikt "Ät ordentligt, du tynar bort!", jag tyckte självklart att det lät positivt, då detta är planen. Men nyss hade jag ett jobbigt samtal med mamma, den höll på rätt så länge.
Äter du ordentligt, du äter så lite, du äter nyttigt men... ja ni fattar. Hon tog även upp sjukdomar.
En trevlig konversation vi hade, jag och mamma.


Jag har skrivit för mycket om mitt usla mående idag, men jag lovar att jag i nästa inlägg inte ska göra det.

Kommentarer

Postat av: cuddy

Publicerad 2012-04-05 13:06:16

JObbigt...



Åker bort ikv så kommer inte kunna maila lr blogga </3

Smsa mig kvinna, om du inte har mitt nummer så fråga bara Missa (perfectlythin) <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela