addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

SKA MAN VARA GLAD ELLER SKA MAN HA DÅLIGT SAMVETE?

Publicerad 2012-04-11 13:24:55 i Allmänt

Det blev inget inlägg igår då jag var i Kista med familjen. Jag tyckte det var både roligt och.. inte tråkigt men dåligt kanske.

Det roliga:

- Jag fick klippa håret och blev nöjd för typ första gången i mitt liv.
- Jag fick två par klackskor.
- Såg Hunger Games på bio.
- Köpte rött armband. Den använder jag för att komma ihåg vad jag vill och den enligt mig för positiva tankar som att, jag vet att jag kan. Den är självklart till för att andra ska kunna se att jag är ED Friendly, som det så fint kallas!

Dåligt?

- Jag åt nästan 1/2 portion mat. Tofu med wokade grönsaker och ris. Har ingen aning om kaloriinnehållet (Någon som kan uppskatta antalet kalorier i tofu med ris och wokade grönsaker?)

- Jag känner mig så jävla bortskämd. Det var mamma som betalade för allting och jag förtjänade inget utav det!

Kommentarer

Postat av: s

Publicerad 2012-04-11 14:18:10

mjaa :/ det blev ett rent helvete faktiskt :P

Nej dom visste ingenting mina föräldrar, bara att jag ville gå ner i vikt och vara hälsosam, och när dom fick reda på det var det ju som "fritt fram" för mig att sluta äta, då behövde jag inte smyga med det längre, och då rasade jag istället i vikt..

När jag inte tränar, då kan jag bara inte tillåta mig att äta :/ sen när jag tränar vill jag inte "förstöra" träningen med att äta så då äre svårt även då att äta :/

Postat av: cuddy

Publicerad 2012-04-11 20:44:58

Ingen aning hurru :(



SV: nawi Em, du gör mig på bättre humör. <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela