addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Thinspiration

Publicerad 2012-04-25 19:59:56 i Allmänt

Inom snar framtid kanske.









Till anonym: Men nej, tråkigt ju. Fast det kunde man nästan ana att det skulle hända. Jag tror ingen direkt hade förväntat sig att hon skulle leva upp till 70 år. Angående den andra bilden så är jag sjukt besviken nu, jag som trodde att det var så hon såg ut men icke sa nicke (eller det gjorde faktiskt du..)
Lycka till med ditt mål, du klarar det!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2012-04-26 10:12:04

Sv: Tack så mycket:) fast min väg är inte av den snälla sorten...:P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela