addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Tips

Publicerad 2012-04-28 16:55:04 i Allmänt

Tack Kim för ditt förslag. Boxning låter roligt men också lite läskigt. Jag blev lite intresserad av boxning och klickade in mig på olika hemsidor, en hemsida ledde till en annan osv och plötsligt kom jag in på en sida med dessa tips.

  1. Välj lågkolhydratkost, inte fettsnål kost
  2. Ha tålamod
  3. Var inte rädd för naturligt fett
  4. Se upp för vågen om du nyligen svältbantat
  5. Kvinnor: undvik helst fruktätande
  6. Män: undvik helst öldrickande
  7. Se upp med sötningsmedel
  8. Tänk på att mediciner kan påverka vikten
  9. Stressa lagom, och sov tillräckligt
  10. Ät lagom mängd
  11. Kontrollera att du minimerat kolhydraterna
  12. Motionera gärna
  13. Tänk på dina hormoner
  14. Undvik brist på D-vitamin
  15. Testa 80/80/20
  16. Testa många småmåltider
  17. Ät långsammare
utskrift

Ni kan klicka på dom och läsa vad de innebär.

Jag måste sluta äta frukt. Jag äter frukt eftersom det känns som räddaren i nöden när jag verkligen är sugen på något som absolut inte är tillåtet men efter att ha läst det här så känns det exakt lika onyttigt så jag måste sluta.

"Fem frukter om dagen (som många äter) ger lika mycket socker som en halv liter läsk."

"Bäst resultat får du helt utan frukt."

"Sockret i frukten höjer ditt blodinsulin vilket effektivt stänger av fettförbränningen. I värsta fall ger det till och med viktuppgång."

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela