addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

människor som gillar att kommentera

Publicerad 2012-04-01 20:36:31 i Allmänt

Den senaste tiden har jag fått många kommentarer angående mat, har även fått en massa kommentarer om hur jag äter och folk verkar gilla imitera mig.

En gång tog min kompis en bild på min sallad, och utan tillåtelse la hon upp den på facebook med bildtexten "bara sallad!!! :O". Varför hon gjorde så har jag ingen aning om..

Min syster säger att jag äter långsamt och en av mina vänner ville till och med imitera hur jag äter.
"Eh..såhär äter du! kolla!" *visar hur jag äter* ..vafan, kan dom inte bara låta mig vara?!

Jag blir dock motiverad av såna här kommentarer:

"Du kan inte leva på kaffe resten av livet." - dryg klasskamrat

"Äter du ordentligt, frukost, lunch, middag..?" - skolsyster

"Du ska inte vara rädd för att äta fett." - skolsyster

"Ska du inte äta?" - vänner, syskon, mamma osv..

"Är du redan mätt?" - vänner

"Äter du inte pasta?" - min kompis

"Har du ätit?", "Var åt du?", "Vad åt du?", "Var det gott?" - dryg klasskamrat

"Alltså, varför åt du ingen lunch idag? Vi tänkte...du åt inte...asså du kan berätta för oss..." - misstänksamma klasskamrater

"Vill du ha sojakorv? men juste, det äter du inte längre." - mamma

"Nån gång ska jag se dig äta upp all mat!" - en kompis

"Du måste äta!" - flera personer har sagt det men just nu tänker jag på en..hm, speciell.. 

Har ni också fått liknande kommentarer? Man glömmer fan aldrig bort dom.


Kommentarer

Postat av: PinkThinny

Publicerad 2012-04-02 12:46:59

Sv: Salt på gröten?

NJa aldrig testat, har ju lite salt i gröten ... men på blir de socker eller frukt..

Och jaa man kan verkligen leva på de :) Billigt också!



Ursnygg bild till detta inlägg btw :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela