addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Bättre ensam än i dåligt sällskap

Publicerad 2012-04-18 20:56:53 i Allmänt

Imorse när jag rökte utanför skolan så såg min mentor mig och sa att jag måste sluta röka, sen gick hon in. Sen kom hon ut igen och typ läxade upp mig om rökning. Lärare på gymnasiet ska väl förfan inte bry sig om eleverna röker eller inte. Det får man välja själv!

Min mentor är jävligt läskig ska ni veta. En gammal kärring som iakttar mig. Inte nog med att hon försökte säga till mig att inte röka. Hon har även tagit upp ämnet mat på utveckligssamtalet.

"Minns du idrottsdagen vi hade för två månader sen, har inte kunnat sluta tänka på det. Du åt en grönsallad..."

Vafan är det hon inte kunnat sluta tänka på? Varför kommer hon ihåg det? Åh.. kvinnan skrämmer mig!

Tänk er den paniken.. Sitta på utveckligssamtalet med sin mamma och hon tar upp just det. Aja, mamma trodde det handlade om nåt annat men jag var bättre på att läsa mellan raderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela