addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Coffee, smokes and cold diet cokes, that´s what pretty girls are made of

Publicerad 2012-04-24 19:57:19 i Allmänt

Mamma köpte cola zero till mig utan att jag ens bad henne göra det, snällt av henne. Jag undrar dock när det var hon insåg att jag dricker cola zero och inte sockrig röd cola, jag har aldrig sagt att jag inte dricker vanlig cola men hon har börjat köpa lightvarianten av allt utan att jag sagt att hon ska göra det.

Har kanske inte sagt till er att jag började dricka lightläsk för länge sen men var tvungen att gömma och inte visa för annars skulle det vara för uppenbart då jag drack sockrig cola varje dag förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela