addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Eat less, weigh less.

Publicerad 2012-04-29 00:35:07 i Allmänt

Igår tänkte jag hetsäta mackor. Även fast jag inte var ensam i köket så tog jag fram bröd och skivade gurka och tomat. Första kommentaren; "Är du hungrig?" : Jag blev irriterad, sårad. Andra kommentaren från nästa person;"Mackan ser god ut!" : Jag blänger surt och springer upp på mitt rum och gråter. 
Dom kommer aldrig förstå att minsta lilla kommentar låter så mycket hemskare i mitt huvud och att jag faktiskt kan läsa mellan raderna. Ja, jag är fet och ska äta!

Jag kunde ta på min feta mage, har jättemycket fett där bara för att jag låtit det bli så. Jag måste göra något åt detta, sluta vara lat. Mer motion, mindre/skippa mat(en), bli bättre på att komma med bortförklaringar för att slippa äta. Allt som krävs för att vara fin till sommaren.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2012-04-29 08:36:12

Jag gillar inte heller när folk frågar "Är du hungrig?" det låter som att dom tycker man är värsta fet då :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela