addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

MAN MÅR SOM MAN FÖRTJÄNAR?

Publicerad 2012-04-03 16:34:04 i Allmänt

Jag mår ingen bra idag, hela kroppen skakade när jag var på väg hem från skolan, det var kallt och jag var yr, jag har inte direkt snabba reflexer heller och såg inte att det körde en bil i full fart. Jag lever tyvärr fortfarande och eftersom jag var så skärrad så gick jag bakom en kvinna för det kändes säkrare så av nån konstig anledning.

Just nu är jag bara trött men det ska fan inte hindra mig från att gå på en promenad och sen gå till affären.


Em´s inköpslista:


- Lågkalori sylt

- Cola zero

- Sojamjölk

- Inte bröd!


Åh.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela