addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

FÖRLÅT FÖR RÖRIGT INLÄGG!

Publicerad 2012-04-05 20:30:04 i Allmänt

Tack för förslagen till hur man bryter en vana, bra tips!
Jag ska bestämma mig för att sluta äta bröd en gång för alla. Jag ska leta fram lätta recept och förslag på annat man kan äta. När jag ska äta tänker jag bröd, frukt, gröt eller grönsaker. Jag känner inte till något utöver det. Inga goda, lätta, kalorisnåla mellanmål.
-

Jag insåg precis att hela min familj vet vad jag håller på med.

Min mamma tjatar om att jag inte äter och frågar alltid varför jag går upp på mitt rum och äter vid middagsdags. Hon säger att jag äter nyttigt, för lite och väldigt enformigt.

Av min lillasyster får jag ofta höra att jag aldrig äter godis, chips eller nåt onyttigt överhuvudtaget och hon har sagt saker som att jag t.ex. bara äter broccoli, havregrynsgröt osv..

Min storasyster frågar alltid om jag ska äta och vad jag ska äta. Hon brukar också säga att det inte är tillräckligt med näring i det jag äter, enformigt.

Sen så finns det "han" som säger att jag äter lite fett, nästan ingen fett.

Jisses, tänk om dom faktiskt sa till varandra vad dom tycker. Dom skulle slå ihop 1 med 1 direkt och inse det dom redan vet.

Kommentarer

Postat av: Missa

Publicerad 2012-04-05 21:02:08

Javisst, skriver in hennes nr i mail-rutan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela