addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Vad är eran hobby?

Publicerad 2012-04-22 15:53:53 i Allmänt

Jag har inget liv. Jag går i skolan, jag åker hem och ser på tv eller pluggar resten av dagen. Jag är ute och promenerar, ser på tv och sitter framför datorn på helgerna och jag gör ingenting på loven. Jag har inte många vänner och det är mitt eget fel. Jag vet att jag borde träffa mer människor och jag skulle kanske bli van vid att umgås med vänner/människor om jag försökte i allafall.

Igår var jag på ett bröllop och jag fick frågan. "Vad gör du på fritiden" - plötsligt blänger alla på mig och väntar ivrigt på svar. Mitt svar - "Jag promenerar mycket"

Det är mitt "intresse" och jag vette fan om det är MITT intresse eller är det bara jag som inbillar mig att jag gillar promenader för att jag måste röra på mig om jag ska bli smal.
-

Jag undrar lite...

1. Vad har ni för fritidsintressen? Jag menar intressen som inte har med mat, vikt mm att göra.
Ridning, simning, cosplay, festa, teater, yoga..anything!?

2. Har ni tips på vad jag skulle kunna ha som hobby? Jag vill börja på nånting, nånting där man träffar människor. Jag vill göra nåt kul på fritiden och kanske få vänner med samma intressen. 

Det kanske är svårt för er att hjälpa mig med då ni inte vet vad jag gillar. Hm..jag gillar...ingenting?!?!
Eh..Musik kanske, typ som rock, growl, metalcore..
Jag gillar hålla på med kläder och hår. Jag avskyr gruppsporter och är usel på att skämta, leka, spela, teater och sånt är inte min grej. HJÄLP MIG NU FÖRFAEN!

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2012-04-22 16:15:10

1. Rider, dock i skolan och ibland när jag far hem till mamma/pappa där jag har en sköthäst en bit bort..

2. Jag gör typ ingenting heller när jag kommer hem, sitter vid datorn typ... Så jag har väl inte några större tips, behöver tips själv, haha :)

Postat av: ed

Publicerad 2012-04-22 17:15:16

1. rider och tävlade med min ponnyförut nu rider jag lite andra hästar åt dom som behöver hjälp :)



2. Svårt men rida är kul, annars tycker jag om att gå på stan bara för då glömmer man bort att äta :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-05-04 18:38:17

1. Politik, skrivande, psykologi, vetenskap i allmänhet, festa (jag dricker varje helg oj oj oj) och promenader.



2. Haha jag har också kollat efter saker man kan ha som hobby! Spelade gitarr i 7-8år men tröttnade när jag blev ätstörd. Hatar också att sporta. Men folk brukar jag tycka om att sminka och skit, det är väll en kul hobby? (personligen hatar jag det men massa kompisar gillar det så...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela