addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Yoga?

Publicerad 2012-04-27 20:42:10 i Allmänt

Jag skulle vilja gå på en yogalektion men jag är inte helt säker på till vilket syfte. Det är väl inte direkt någon träning. Dem tänker mer på andning och flexibilitet tror jag.

Det finns annat man kan prova på, t.ex. pilates, zumba, spinning m.m. Mamma har även pratat om gruppgymnastik vilket jag tycker låter roligt men jag vill veta vad det finns för träningspass förutom ovanstående, vilka träningsformer känner ni till? Någon som gått på yoga och kanske kan berätta lite om det?

Kommentarer

Postat av: kim

Publicerad 2012-04-27 22:52:14

om du vill ha hård träning för hela kroppen (styrka och kondition) rekommenderar jag boxning! jättekul, man får ut agressioner och jag är ganska säker på att ett pass bränner typ 1000 kcal, så jäkla jobbigt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela