addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Det är min blogg jag syftar på!

Publicerad 2012-08-31 20:50:39 i Allmänt

Hur anmäler man en blogg?
 

Nej, det är inte era bloggar jag vill anmäla hahah x) Det är min blogg... Innan jag hade den här bloggen så tänkte jag börja blogga på en annan "likadan" blogg, men jag glömde bort lösenordet så nu finns det ett långt inlägg men alldeles för mycket text och jag kan inte ens radera bloggen. Hur gör jag? 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-08-31 23:05:55

Går det inte att klicka på "glömt lösenord?" när man loggar in? :)

Svar: Det gick inte.. :O
addictedtocaffeine.webblogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-01 10:01:05

Jag vet inte hur man anmäler en blogg xD

sv: De är inte tabletterna jag är rädd för att jag ska gå upp av, utan av de nästan obligatoriska biverkningarna av dem; hårdmage. Dessutom är min redan hård med tanke på överkonsumtion av dulco ,,,

Postat av: s'

Publicerad 2012-09-01 10:34:00

När du går in på blogg.se så står det 'hjälp' under där man skapar en ny blogg, klicka där och sen ska det finnas en flik där det står kontakt :) <3

Svar: Tack så mycket! :)
addictedtocaffeine.webblogg.se

Postat av: Isabelle Chanel

Publicerad 2012-09-02 11:32:05

Har du tagit reda på hur man gör? Jag har nämligen oxå en annan blogg jag glömt mitt lösen på och vill radera..

Postat av: Isabelle Chanel

Publicerad 2012-09-02 12:08:38

Jag tycker att du ska skriva till blogg.se exakt så som det är.

Svar: Okej, ska göra det! :S
addictedtocaffeine.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela