addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Hårkontroll, multivitamin för vegetarianer & kromtabletter

Publicerad 2012-08-06 20:12:32 i Allmänt

Idag har jag köpt lite nödvändigheter samt fått bra med motion. Först gick jag till Hälsokostaffären, köpte som rubriken redan har avslöjat, hårkontroll, vitamintabletter och kromtabletter.
 
Tänkte att jag kanske borde tipsa om "hårkontroll" även fast jag inte har använt det förut. Det är till för alla som har tunt och risigt hår, eller hår utan glans. Även för naglar som delar sig och bryts av.. Värt att prova och se om det blir nån skillnad? 152 kr.
 
Vitamintabletterna var ju också på tiden att jag köpte. Veganer får inte i sig B12 från sin kost och det är därför väldigt viktigt att man tar ett kosttillskott.
 
Har också gått runt på medborgarplatsen, svårt att hitta Goodstore men till slut (efter att ha frågat 1000 personer efter vägen) så hittade jag äntligen affären och köpte hem lite grejor.
 
Helt okej dag. Typ.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-07 10:08:11

Vegandieten gick sådär..
På något sätt är det som att varje gång jag bestämmer mig för att starta någon nyttig diet så börjar jag känna en konstant hunger. Om jag istället bara dricker kaffe och redbull och frukt så tänker jag knappt på det ens och kan äta 500 kcal om dagen. Det är så himla konstigt.

Postat av: captivatedminds.blogg.se

Publicerad 2012-08-12 19:45:41

Är det okej om jag lägger till dig i länklistan? Bloglovin och deras ko har krånglat sjukt mycket det senaste och ifall jag skulle behöva göra en ny bloglovin så vill jag ju fortsätta följa dig. Och därav frågan om jag får lägga till dig i länklistan. Om du fattar. Kram ♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela