addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Råkost-vegan?

Publicerad 2012-08-09 20:43:44 i Allmänt

Har inte mycket att blogga om längre. Jag äter som en person ska äta, jag varken tränar (säger t.o.m. nej ifall mamma frågar om jag ska med och gymma.) eller försöker komma undan maten. Finns ingenting jag kan berätta/skriva som kan fånga intresset hos någon och jag själv vinner ingenting utav det här heller.
 
Jag känner mig rätt så dålig då jag borde kunna gå ner i vikt väldigt enkelt. Det är mitt fel att jag ser ut som jag gör. Jag funderar på att bli råkost-vegan eller i allafall ha en sådan diet i några dagar/veckor/månader. På så sätt behöver jag inte "förbjuda" mig själv från nånting utan anledningen att inte äta t.e.x glass skulle vara för att det inte ingår i min diet. Jag är bättre på att hålla mig borta från mat om jag har en orsak. Från blandkost - vegetarian - vegan - råkost-vegan... Vad kommer efter det?
 
 

Kommentarer

Postat av: drinkup

Publicerad 2012-08-10 08:50:01

Alla har svackor ibland, det gäller att lyckas ställa sig upp igen bara :) det blir nog bra ska du se.

Vegansk råkost är ju sjukt fräscht, jag äter ofta sådant men är bara vegetarian, så äter lite efter vad jag känner för helt enkelt.

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-08-15 16:52:07

Tack! <3

Postat av: drinkup

Publicerad 2012-08-16 05:21:20

Sv: Hade ärligt talat bestämt mig så fort jag började med skyren, så började med en liten promenad från medis till zinken och sen till slussen... och sedan fortsatte jag bara haha, runt stan och ut i förorten ;D var bor du någonstans? om du bor utanför stan som jag kan du testa att gå till stan, gärna med lite omvägar :)
Dock är det faktiskt bättre att göra som du gör, med flera kortare promenader. Man förbränner mer då.

Postat av: s'

Publicerad 2012-08-20 21:00:02

Det enda som funkar är helt enkelt att försöka fasta så mycket som möjligt, man blir van till slut, <3

Postat av: Sanna Svedin

Publicerad 2012-08-20 22:50:19

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kommentera "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/august/veckans-blogg.html) för att vara med och tävla.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela