addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

16 Juli

Publicerad 2012-07-17 13:06:17 i Allmänt

Det gick bra med maten igår. Har inga bilder men skriver ner det då jag är så stolt. Detta är faktiskt något att vara stolt över om man heter Em och har en blogg; Addicted to caffeine. ♥
 
Frukost: 2 dl sojayoghurt, 1 banan, 1,5 msk kokosflingor, 1/2 msk sojaprotein + kaffe
 
Middag: Vattenmelon + energidryck
 
Övrigt: 1 flaska vatten + 1 flaska lightsaft + 7 dl grön te + 1 kopp kaffe
 
Som ni kanske märker så måste jag ha nånting att äta eller dricka på kvällen. Eftersom det inte fick vara mat så drack jag väldigt mycket istället som ni kan se.
 
Skriver dagens matintag ikväll.

Kommentarer

Postat av: Hungerdemon

Publicerad 2012-07-17 13:18:09

samma här, måste alltid ha något gott på kvällen... Försöker att bara dricka massvis funlight och kaffe och te, och tuggummi! :) Men det är dumt, jag vill inte äta/dricka mer efter middagen.

Postat av: drinkup

Publicerad 2012-07-17 19:50:18

ja kvällarna är ju alltid värst, då finns det liksom inte så mycket mer man kan sysselsätta sig med. ligga i badkar/titta på tv-serier brukar funka rätt bra för mig. och dricka vatten <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela