addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

824 kcal

Publicerad 2012-07-12 20:56:48 i Allmänt

Idag har det gått jättebra med maten. Kände att jag fick sånt stöd av er på förra inlägget. Tack för det! ♥
Jag tog lite bilder men blogg.se ville inte ladda upp en av dem men det är helt oviktigt.
 
Frukost: 2 portioner havregrynsgröt
 
 
 
 
Lunch: Sojayoghurt, sojaprotein, bär, banan och kokos (338 kcal)
 
 
Middag: Sojayoghurt, sojaprotein, banan och kokos. (226 kcal)
 
Sammanlagt: 824 kcal.
 

Utöver detta så har jag druckit kaffe, cola zero och vatten. Ikväll hade jag tänkt mig 1-2 koppar grön te.

Kommentarer

Postat av: Missa

Publicerad 2012-07-12 21:34:11

Åååh så duktig du är och du använde dig utav tipsen! Din BMR borde vara runt 1500, vilket nästan är dubbelt så mycket som du ätit idag, du kan alltå mycket mer än VÄL gå ner på det här även om du tycker det är "mycket". Håll ut! Dagen är snart slut och fortsätt så har du en bra vana <3

Svar: Söta du, tack för tipsen! :)
addictedtocaffeine.webblogg.se

Postat av: Hungerdemon

Publicerad 2012-07-12 22:07:36

Jätteduktigt!:D

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-13 11:26:47

Du är så duktig! :)
SV: Vad sägs om måndag? Är också no-lifer, haha!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela