addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Det gick åt pipsvängen

Publicerad 2012-07-18 00:05:37 i Allmänt

Är inte lika nöjd över dagens intag. Kan inte direkt skilja på vad som egentligen var frukost, lunch eller middag då det hela bara blev så... konstigt. Jag kan däremot säga att jag ätit för mycket.
 
Jag har ätit:
 
- Egengjord tomatsoppa med kikärtor.
 
- En massa yoghurt med alldeles för kaloririkt innehåll.
 
- Några tuggor vattenmelon.
 
- Jag har småätit på nötter under hela dan. Varför skulle det vara just en skål med nötter som stod framme, varför inte spenat eller broccoli...
 
Jag har ätit mycket av allting dessutom, bara för att jag hade tråkigt, hatar det så mycket. Varför måste det finnas tid till att ha tråkigt? Jag vet att det bara är en bortförklaring och att det är mitt eget fel men lite sanning är det väl ändå? Allting går åt pipsvängen när jag har tråkigt.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-18 09:02:33

Äsch så farligt var det väl inte! Kunde varit värre saker du stoppade i dig. Låter ändå som hyfsat kontrollerat.
Jag vet att det är sjukt lätt att falla dit när man har tråkigt. Du borde försöka måla eller hitta någon bra serie att sysselsätta dig med när du känner hur det kryper i kroppen.
Promenader är det bästa hjälpmedlet, iaf under dagen.

<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela