addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Jag är inte alltid forever alone

Publicerad 2012-07-16 20:36:54 i Allmänt

Denna mysiga, varma dag har jag spenderat med superfina Emma. Vi snackade, åt vattenmelon, drack energidryck samt rökte. Det var väldigt trevligt med sällskap då jag inte har träffat någon sen Ana-träffen. 
 
När jag kom hem så var det inte ett direkt ett "välkommen hem" utan mer som ett förhör. Mamma ville veta allt (!), vart jag hade varit, vem jag var med, hur jag kände denna person, när jag gick hemifrån, när jag åkte hem. You name it!  Ljög lite kanske...
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-17 00:14:21

Sv: det är jag visst, till skillnad från dig!
Jag jobbade faktiskt som modell ett tag, under min smala, långhåriga, ärr-fria, "friska" tid, men sen blev jag fet och ful och fick sluta. Haha...
Åh, du ska inte känna så! Du kommer hitta en massa fina vänner, för det förtjänar du.

Postat av: forthesimplehearts.blogg.se

Publicerad 2012-07-17 13:37:32

Åh. Vad fint, det måste ha varit.

Postat av: forthesimplehearts.blogg.se

Publicerad 2012-07-20 06:10:11

Hej ^___^ Har gjort en liten utmaning på bloggen, där man varje vecka ska försöka klara av små hälsosamma mål, samt svara på en fråga om dagen (som 30 små frågor ungefär, för att lära känna dig mer genom bloggen). Jag skriver det här för att jag tänkte att du kanske kunde vara intresserad :) Du kan läsa mer genom länken här, http://forthesimplehearts.blogg.se/2012/july/week-one.html och är du intresserad men inte förstår så mycket så är det bara att fråga! Kram ♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela