addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Jag vill sväva bland moln, inte träna, äta och sova

Publicerad 2012-07-11 18:23:36 i Allmänt

Idag väcktes jag av väckarklockan kl. 11:00. Jag åt havregrynsgröt, drack kaffe och åkte iväg till gymmet. Tränade åkte hem och proppa i mig pasta med tomatsås. Nyss kom jag hem från affären, köpte bland annat cola zero som jag tänkte dricka samtidigt som jag kollar på serier. Fina Felicia tipsade mig om en manga som verkar så charmig, ska kolla på den sen på YT.
 
Idag har jag;
 
- Ätit lite för mycket
- Motionerat alldeles för lite.
- Funderat över hur min statistik gått från 12 till 80 unika besökare. Fast jag vet egentligen varför.
- Har även dödat tid med att messa uber gulliga Missa 
 
 

Min dator vill inte ladda upp bilder, tyvärr..
 

Kommentarer

Postat av: Missa

Publicerad 2012-07-11 20:22:12

Höhö. Du är ubergullig ♥ Jag är bara trög..

Postat av: A

Publicerad 2012-07-11 20:44:53

Åh, sitta ute och röka/snacks/dricka cola zero låter ju hur mysigt som helst! Du kommer säkert att tycka att jag är groteskt fet men det blir nog bra! Hmm, ska ut på sjön med vänner i helgen och kommer hem på måndag och efter det kan jag typ när som! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela